Рефлексія до модуля 11

Ну ось і все, закінчився наш цікавий тренінг intel. За лопомогою нього я дізналась багато чого нового, зокрема з методичної частини створення проектів, а також відновила ще раніше здобуті знання такі як робота з вікі-технологіями. Дякуючи цьому тренінгу, я дізналась про нові можливості побудови та оцінювання учнівського проекту, а також познайомилась з цим чудовим сайтом www.blogger.com, де могла висловлювати свою думку щодо проектної роботи загалом, так і роботи з кожним його компонентом окремо. Даний тренінг мені дуже сподобався. І я гадаю, що при роботі в школі я буду втілювати проектну діяльність на різні теми в різних класах. І ще хочу подякувати нашим тренерам: шлянчак Світлані Олександрівні та Ботузовій Юлії володимирівна за цікаву працю з проектною діяльність та допомогу з нею.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рефлексія до модуля 7

Рефлексія до модулю 9

Рефлексія до модулю 2